CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 18 Februari 2011

hepy !!!!!

haluuuu....
aku skang ngah hept sgt....heee....ada story nak habaq p ni....huhuhu.....emmm tanggal 11.2.11 aku dilamar oleh seorang jejaka yang sangat gentleman la bagi aku...kihkih...(ayat bukan main nak skema lagi la kan)...sebab apa aku cakap dia gentleman sbb dia mntak couple depan2 aku...hee....nama dia MOHD AFZAL....aku sayang dia sgt2...dia cakap aku first love dia n mesti jadi first awek dia la kan....hee.....tol tak???aku doakan agar hubungan kami ni kekal sampai bila2....sebab aku sayang dia sgt2....dia pon syg aku jgk....n tok hari ni aku g banyak tempat...with my housemate...first kita org g pdh besar then gua kelam, tapi tak leh masuk lam gua tu sebab gua 2 tgh renovate....emm then kami semua pegi tasik melati then gi kuala perlis makan laksa kat sana....satu lagi berita gembira tok hari ni my buah aty 2 bebas dari penyakit yg boleh pisahkan kita org...sebab result medical chekup dia ok.....penyakit dia 2 dah xde....aku syukur sgt....ok thats all....
LOVE afzira.....

0 ulasan: