CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, 8 Januari 2011

bLoGgEr????

Blog...blog and blog...emm semua kenkawan saya ada blog...so saya pon mengade la jugak nak create blog saya sendiri padahal tak tau pape pon...huhu...so start from now saya akan blaja (konon la kan) how to create my own blog...sebenarnye saya dah lama ada akaun blog ni..saya cuma tak pandai mengarang je...herm?? nak pandai camne bahasa melayu spm pon cukup2 makan je...huhu...mesti korang tertanya2 kan...kenapa fazira chocholate???chocolate???herm saya rase majoriti as a human being like to eat chocolate...betul ke tak betul???hehe...(itu ayt kawan saya...saya pinjam kejap)...ok berbalik pada cerita kita tadi kenapa chocolate??? sebab saya pon minat chocolate macam korang semua la....betul tak betul???hehe....saya memang minat ah chocolate ni....paling minat la kan emm cadbury hazelnut...perh herm sedapnye....eh ok la...xtau lagi dah nak tulis apa...hehe....later write lagi ea....

0 ulasan: